• FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

REJESTRACJA

  1. Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?
    Tak, po zatwierdzeniu koszyka wystarczy wypełnić wymagane pola adresowe.
  2. Jak dokonać rejestracji konta w sklepie internetowym?
    Aby dokonać rejestracji nowego konta należy kliknąć napis "Zarejestruj się" w nagłówku strony. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane, nadać hasło do konta i zaakceptować regulamin sklepu. Kliknięcie „Rejestracja?” kończy proces tworzenia konta.
  3. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnić dane adresowe?
    Tak, po zalogowaniu na swoje konto należy najechać na "moje konto" i wybrać  "Dodaj zgłoszenie" i wprowadzić poprawne informacje w odpowiednie rubryki formularza.
  4. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
    Należy kliknąć w napis "Zapomniane hasło", który znajduje się poniżej okna logowania.

ZAMÓWIENIA

  1. Czy można składać zamówienia telefonicznie?
    Tak, zamówienia można składać telefonicznie. Priorytetowo realizujemy jednak zamówienia złożone online.
  2. Błędnie dodałem produkt do koszyka lub wybrałem złą ilość produktu, jak go wycofać?
    Należy przejść do widoku koszyka (kliknąć w ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony). Przy każdym produkcie można skorygować ilość zamawianego produktu lub usunąć go całkowicie klikając X na końcu linijki.
  3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
    Wycofania zamówienia jest możliwe zaraz jedynie zaraz po jego złożeniu. Nie ma możliwość wycofać zamówienia, które zostało przekazane do realizacji. Konsumenci mają możliwość odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
  4. W jaki sposób mogę połączyć swoje zamówienia?
    Nie ma możliwości łączenia wysłanych zamówień.
  5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Zamówienia realizowane są w godzinach pracy sklepu, natychmiast po otrzymaniu zlecenia. Przesyłka zostaje nadana w dniu zamówienia lub najpóźniej w kolejnym dnu roboczym. Czas dostarczenia przesyłki zależy od wybranego sposobu wysyłki. Szczegółowe informacje o czasie doręczenia znajdują się w zakładce Dostawa.
  6. Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
    Po złożeniu zamówienia wysyłany jest na adres e-mail link do karty informacyjnej. Zawiera ona między innymi status zamówienia oraz numer umożliwiający śledzenia przesyłki.
  7. Czy mogę modyfikować złożone zamówienie?
    Nie ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniach już złożonych.
  8. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
    Tak, należny wówczas wybrać opcję dostawy "odbiór osobisty" podczas składania zamówienia. Szczegóły na temat odbiorów osobistych znajdują się w zakładce "Odbiory osobiste"

PŁATNOŚCI

  1. Jakie są formy płatności za zakupy?
    W sklepie można zapłacić na kilka sposobów. Dostępne opcje to: płatność online, płatność kartą, płatność przelewem tradycyjnym, płatność przy odbiorze, płatność gotówka w punkcie odbioru.
  2. Jaki jest czas na opłacenie zamówienia?
    Zamówieniowe należy opłacić do 5 dni kalendarzowych. W przeciwnym wypadku ostanie ono anulowane.
  3. W jakie walucie można dokonać płatności?
    Płatności dokonuje się w polskich złotych.

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Czy mogę odstąpić od umowy sprzedaży?
    Jeśli zakup został dokonany przez konsumenta, czas na odstąpienie wynosi 14 dni od momentu otrzymania towaru, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  2. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni daty otrzymania towaru.
  3. Czy odsyłać towar przesyłką za pobraniem lub na koszt adresata?
    Przesyłki pobraniowe i wysłane na koszt adresata nie będą odbierane. Koszty wysyłki zwrotnej rozliczane wraz ze zwracanym towarem.
  4. Chce zareklamować kupiony towar, jak mam to zrobić?
    W pierwszej kolejności należy opisać problem w mailu i wysłać go na adres: kontakt@global-food.pl  Część reklamacji możemy rozpatrzyć i rozwiązać zdalnie. W pozostałych przypadkach poprosimy o odesłanie towaru.
  5. Kto pokrywa koszty wysyłki reklamacyjnej?
    Jeżeli reklamacje zostaje uznana, koszty wysyłki reklamacyjnej pokrywa sprzedający. W przypadku reklamacji bezzasadnej, koszt wysyłki pozostaje po stronie kupującego.
  6. Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?
    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. Staramy się jednak rozpatrzyć reklamację bezzwłocznie po otrzymaniu reklamowanego towaru.

FAKTURY I PARAGONY

  1. Czy otrzymam dowód zakupu jeśli nie poproszę o paragon ani o fakturę?
    Do każdej transakcji wystawiamy dowód zakupu. Jeśli nie została wybrana faktura VAT, do zamowienia zostanie wystawiony paragon.
  2. Prosiłem o fakturę VAT i nie znalazłem jej w paczce.
    Faktury VAT wysyłane są mailowo na adres podany w formularzy rejestracyjnym.
  3. Zgubiłem paragon/fakturę VAT, czy mogę otrzymać duplikat?
    Tak, wystarczy wysłać taką prośbę na adres email: kontakt@global-food.pl